Dades personals

Menorca, Ferreries
Visc a Ferreries...

dissabte, 12 de desembre del 2015

Aquesta veu interior...

... que sempre m'acompanya... i a la qual de cada vegada hi pos més atenció... m'agrada "mirar" cap a dins del meu cor i "escoltar" la seva saviesa... no li faig cap menyspreu perquè em diu i em fa sentir coses que són realment autèntiques. Em diu, per exemple, quan m'he equivocat i em diu que he de reconèixer que m'he equivocat per seguir avançant i seguir creixent... em diu que mai he d'odiar a ningú pel mal que em facin o em vulguin fer, que no he d'oblidar mai a cap d'aquelles persones que m'estimen, i que he de perdonar i perdonar i tornar a perdonar per tot allò que sóc incapaç de reconèixer que he fet malament... mai odiar, mai oblidar, sempre estimar, sempre perdonar! Per seguir madurant. Però sobretot em sento reconfortat quan aquella veu interior em diu "t'estim molt... t'estim tant!!!" perquè sap valorar el molt de bo que hi ha en mi, en el fons del cor, molt profundament em reconeix el mèrit de la meva lluita vital... no sé què és ni qui és però em reconforta... i m'acompanya... fins i tot fins a les més profundes de les negrors dels mals moments que tots passam en la vida... allà hi és,  aquella negror de la qual sempre penses que no s'acaba mai, quan penses que ja no pot anar a pitjor i resulta que encara no has tocat el fons del fons... i un dia tot torna al seu lloc, tot resplendeix, s'il-lumina de nou el camí, tornam a trobar el nord de les nostres vides...
Aquesta veu interior... moltes vegades em recorda tenir memòria per aquells que ja no hi són... és com un dringueix, una campaneta, uns sons interiors em colpegen la ment algunes nits abans d'anar a dormir... són com un cop d'atenció, sembla com si algú em cridés... i quan recordo alguna d'aquelles persones estimades resulta que el dringueix... desapareix, s'en va! Sempre tenc un record especial amb persones com en Martí o el meu avi Pepe...
Aquesta veu interior:
... que té una música per a cada moment, per a cada instant...
... que em fa suspirar per tot el que hi ha de bell en la vida...
... que em recorda que estem de pas en aquesta vida...
... que em recorda que res és meu, i que tot hi és per gaudir-ne... del tot!
... que m'inspira...
... que m'inspira seny...
... que sap restar en silenci quan cal...
... que em diu molt sense dir res...
... que m'asserena...
... que em recorda que no tot és per sempre...
....que m'ajuda a resar, a pregar...

Jo seguiré escoltant aquesta veu interior!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies!!