Dades personals

Menorca, Ferreries
Visc a Ferreries...

dijous, 8 de novembre del 2012

Estic fart!

Estic fart de veure tanta corrupció política, i no ho sabem tot.

Estic fart de la DICTADURA absoluta del PP.

Estic fart de que els polítics ens enganin i que ens amaguin informació.

Estic fart de veure com sacien els bancs a costa i a sacrifici del benestar de la gent.

Estic fart de que a cada nova legislatura ens imposin una llei nova d'educació.

Estic fart de veure com de cada vegada més ens volen limitar el dret de llibertat d'expressió: volen limitar el dret de vaga, dur una samarreta amb un lema tan simple com "Volem educació de qualitat" podrà ser motiu d'acomiadament de qualsevol mestre...

Estic fart dels continus atacs a la nostra llengua, estic fart de sentir gent ignorant que diu que aprendre català és una imposició (els mateixos de sempre ens ho van repetint com si d'un mantra es tractés), fa anys i segles que ens han imposat aprendre i parlar castellà i ara es pensen que per a ells és el més normal...

Estic fart dels constants atacs a la nostra terra, a la nostra illa de Menorca, que si el PTI és el culpable de tots els mals, de la prosperitat, del creixement... sort n'hem tingut d'un pla com aquest que ha evitat convertir-nos a la Balearització o ser arrassada com a Eivissa...

Estic fart de pagar Aves inútils, aeroports en què no hi arriben vols, carreteres que no duen enlloc, obres faraòniques que només serveixen per autoalimentar els egos d'alguns polítics, etc.

Estic fart de sentir que som una comunitat que més aportam a les arques de l'estat i que rebem menys per tenir recursos per pagar serveis bàsics com sanitat, educació, etc.

Estic fart de sentir que ens arreglaran el tema del transport públic cap a fora i no fan res més que fer-nos sentir de cada vegada més aïllats perquè de cada vegada és més car viatjar...

Estic fart de veure gent que no veu el que ha votat, sembla que estiguin cecs, es creuen les mentides de que tot és culpa d'en Zapatero... és culpa d'en Zapatero, i de n'Aznar, d'en Rajoy, d'en Matas, d'en Cañellas, de na Munar i un mooooolt llarg ectètera que ens ha duit on som avui.

Estic fart de sentir les acusacions mútues de PP i PSOE, avergonyits haurien d'estar, haurien de callar més, abaixar el cap de tan empegueits que haurien d'estar, pensar en l'interès de la gent i no tant en interessos personals.

Estic fart de polítics que no fan cap servei a la societat i que encara els hi seguim pagant pensions milionàries (tipus Aznar o Felipe González) i que aprofiten per entrar a empreses privades per guanyar més doblers a costa dels contribuents.

Estic fart d'aquestes i de moltes altres coses, em fan sentir com un cranc, tornam enrera, no progressam, no avançam, és feina inútil tornar a desfer el camí que havíem aconseguit.

Estic molt fart, i tu, estàs fart?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies!!