Dades personals

Menorca, Ferreries
Visc a Ferreries...

dilluns, 25 de desembre del 2017

VIDA

No sé si mai he estimat, estim o estimaré prou, o prou bé, o suficient, o adequadament però sí sé que estimar és la millor manera per tenir un món en pau...

No sé quants errors he comès en la meva vida però sí sé que he de demanar perdó per cada pas fals que he comès durant molts moments de la meva vida… encara que em costi… “assumir” primer l’error és el primer pas per seguir, per superar-se i seguir avançant…

No sé si mai guanyaré cap batalla (personal) o cap guerra (personal) però sí que sé que sempre lluitaré per tenir un món millor… com el Quixot: aquell cavaller que mai guanyava però que sempre lluitava...

...em sembla que si al final de la meva vida puc dir: Amb tot el que he après, he viscut, he estimat, he vist, he sentit, amb l’experiència acumulada de la vida, de la feina, de les experiències viscudes amb les persones conegudes i estimades, amb el món que he conegut, que he corregut i que he admirat i que he defensat i que he estimat… si al final he après a “aïllar-me” de les persones tòxiques... si puc dir: idò ara m’agradaria tornar a començar la VIDA… perquè encara tenc molt per fer, per conèixer, per viure, per estimar, per sentir, per veure, per aprendre, per…si puc dir tot açò al final de la meva vida és que aquesta VIDA és molt gran, és massa, és !!!increïble!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies!!