Dades personals

Menorca, Ferreries
Visc a Ferreries...

divendres, 29 de març del 2013

Què ens amaguen?
Al ple de l'ajuntament de Ferreries de dia 28 de febrer de 2013 l'equip de l'actual govern municipal informava de que la Demarcació de Costes havia proposat a l'ajuntament d'explotar un xiringuito a la platja de Cala Mitjana, per així poder treure uns recursos econòmics que podrien servir, per exemple i entre d'altres coses, per posar el servei d'un socorrista en aquesta platja de Ferreries. Es va dir que si no ho agafava l'ajuntament, Costes molt possiblement posaria en licitació aquest xiringuito i així ho podria explotar qualsevol empresa o persona de forma privada. La sorpresa va venir poc temps després quan el diari Última Hora Menorca (1-3-2013) feia entendre, amb el seu titular, que eren els ajuntaments de Ferreries i Ciutadella els qui havien sol-licitat a Costes de poder ubicar alguns xiringuitos en algunes platges de Menorca durant el proper estiu. El desconcert és total perquè jo en aquests moments no sé qui ens està dient la veritat o qui ens amaga alguna cosa respecte de com s'ha gestionat aquest tema i de les explicacions que s'haurien d'haver comunicat i no s'han comunicat. M'agradaria molt que algú m'ho aclarís, però tenc molta por de que no hi hagi ningú capaç de dir i d'explicar les coses amb una mica de claretat. Qualque valent? Jo ho tenc clar, no en vull cap de xiringuito, ni a Cala Mitjana ni a cap platja de Menorca, però tampoc vull que m'enredin amb mitges veritats. I com jo a Ferreries n'hi ha molts. 
PD: el desconcert es va doblar ahir vespre en el ple del mes de març en sentir que es canvien la versió dels fets i no em saben respondre al plantejament que he exposat en aquesta carta. La transparència en aquest tema brilla per la seva absència des del primer moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies!!